maanantai 27. helmikuuta 2012

I'll Be Waiting




Paremmin ei vois fiiliksiä kuvailla...

Oot ollu poissa jo kauan, sut kotiin heti mä haluan
Ja kuulla kuinka sä ikävöit mua ja miten et muihin vois 
rakastua
Eikä me juteltais enempää
Sillä mitä tiellä tapahtuu, se tielle jää

Palaa mun luo pää pystyssä, vaik kirvelis synti 
silmissä
Ruoka jäähtyy ja kohta mun sydänkin, ja sitä sun hävetä 
pitääkin
Mut muust en haluu tietääkään
Mitä tiellä tapahtuu, se tielle jää

Hei beibe luota, mä täällä oon, et ensimmäinen mies mun 
oo
Mä tiedän et sua voimat vie, vaik kuinka mielessäs 
oisin siel
Sut valitsin mun elämään

Mut mitä tiellä tapahtuu, se tielle jää

Oon tukkani kihartanu, silkki mun lanteita peittää
Enkä takaovee lukinnut, jos sitä mieluummin haluat 
käyttää

Siis beibe tuu jo takaisin, oon ikävästä sekaisin
Mun lähelle sut mä tarvitsen, ja mitään muuta mä pyydä 
en
Mut kun sä tuut, muista tää
Se, mitä tiellä tapahtuu, se tielle jää

Takaovi on auki
Jos sitä mieluummin haluat käyttää
Kun tuut kotiin
Muista; mitä tiellä tapahtuu, se tielle jää
Se tielle jää



XOXO Maria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti