keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Bad Girls Do It Well.

Taas kipeenä.. argh. 

Eilen oli keikkaa Tommilankadulla ja mulla oli vaatekriisi ja unohtelin tavaroitakin siinä ohessa :D

Kerkesin kolmekertaa vaihtaa vaatteita 10 minuutin sisällä ja sitten juostiinkin bussiin..

Odotan niin kovin viikonloppua, että jos jotain tekemistä keksisi. Jos olen terve silloin jo :)

Sain työssäoppimis paikan jo Marinasta ja kiitos siitä Valtterille :)


Täs oli vaihtoehtoja eiliselle ja alempi sai kunnian.

Viimeiset loppusilaukset keikkapaikal : DDD

Kuume ei oo kiva.
Jännittää aivan sikana 22 pv. kun silloin mennään kuvaamaan mallikansioon glamour ja urheilukuvat :(( 
no hyvin se menee. pitää vaan uskoo.

XOXO Maria

2 kommenttia:

  1. mallikansio? Ooks sääki menos sinne elitel helsinkiin, ku muutamat muutki on ny siel käyny ja otettu kans noit glamour urheilu ja sen semmosii kuvia:O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jepuliss :) kaikist hauskint oli ku mä oon kuvannu siel mun vanhemmanki mallikansion ja sit se jari muisti mut ja oli iha ihmeissään et miten oon voinu muuttuu niin paljo :DD

      Poista