perjantai 10. helmikuuta 2012

Eli tässä kysymyksiin vastauksia :)

VAi mitä et oot neitsyt?
- Valitettavasti en enää ole :(

Oot suunnitellu mun kans joskus murhaa?
- Jemina.. ei :D (ei huomannut että kaksi ekaa oli Jeminalta ?)

vai mitä että jasmine on kaunein tyttö kenet olet ikinä tavannut ?
- Tottakai :DD Jasmine on kauneiin ;)

Milloin vedit ensimmäiset kännit?
- Varmaan Helsingissä ruttopuistossa :o kun en yhtään muista :D

 Mikä on sun motto/elämänohje? 
- Päivä kerrallaan. Ole oma itsesi. 

Tulevaisuuden haaveesi 5 vuoden päähän?
- Kunnon työpaikka ja Ammattikorkeakoulussa restonomiksi :)

 Jos joutuisit luopumaan jostain paheestasi, niin mikä se olisi?
Tupakointi :( JA HERKUTTELU :D ja shoppailu :D

 Kuvaile itseäsi 7 sanalla.
- Pirteä, energinen, nauravainen, hölmö, itsekäs, mukavuudenhaluinen(?) ja tutustumisen arvoinen

 Lempiruoka?
- ekana tuli mieleen hese :D Mutta taidan sanoa kotlet pihvit, perunamuusi ja kananmunakastike :)

 Juoma?
- salesta saa sellasta mansikkalimuu. aivan paras :D ja maksaakin joku 90 senttii !

 Herkku?
-santerin leivokset ja mutakakku. oikeestaan kaikki menee :D

 Mikä on parasta tekemistä talvella?
-PULKKAMÄKI ja leffaillat :)

 Entä kesällä?
-Puistossa hilluminen ja kavereitten näkeminen :)

 Mikä on lempi vuodenaikasi ja miksi?
- Kesä ! haluun aina talvella jonnekkin lämpimään. Rakastan kesävaatteita ja sillon on lämmintä ja on paljon enemmän tekemistä ja LOMA

Reiden ympärysmitta?
- Mitä joku tekee tällä tiedolla ? : DDD mutta sitä löytyy 50cm. juuri mittasin :D

Miten tutustuitte Nikon kanssa?
- Ensimmäisen kerran näin Nikon, kun olin työssäoppimassa Aurassa ja Niko tuli tilaamaan multa bisseä :D
Muistan sen kun se tilas kaks bissee ittelleen ja olin iha wtf et ketä sen toisen maksaa ja sit tajusin vast et ne tuli yhdelle ihmiselle molemmat :D Sen jälkeen Joel kysyi multa, että haluanko lähteä Helsinkiin ja minähän lähdin niin Niko oli kuskinamme ja siitä sitten illalla mentiin saunoo nii siinä mä sitten tutustuin :)

Lempivuosituhat?
- 80-luku :) Kaikki 80-luvun jutut on kiinnostanu mua vähän niiiiinkuin aina 8)

 Lempibiisi lempparibändiltäsi?
-Ei oo oikeen mitää lempibändii mut Rihanna ollu aika kuunneltuna nyt. JA lempibiisi :o
Varmaan täl hetkel Rock me out :D

 Tykkäätkö opiskelusta?
- Kyllä mä ihan :) Varsinkin työssäoppimisista :) Kun koulussa on kavereita ja kivoja sellaisia (okei parhaita) niin kyllä siellä viihtyy :)

 Oletko tehnyt jotain, jota häpeät näin jälkeenpäin? Mitä? 
- Vaikka ja mitä ! Ehkä eniten häpeän jälkeen päin sitä, kun olin Sannin 18 vuotis synttäreillä aivan pää jäässä ja osaan kuvitella miltä olen näyttänyt, kun olen tanssinut sylitanssia sun muita :DD

Mihin ulkomaille haluaisit matkustaa?
- Turkkiin :) 22.6 olisi Ferhatin häät, mutta uskon etten saa rahaa niin paljoa siihen mennessä :(
Toinen on Lontoo ja kolmas ehkä New York ja Japanissakin olisi kiva käydä ja Thaimaa ja Espanja :D

  Lempitv-sarjasi?
- En paljoo telkkaria kattele, mut tykkään kaikista kilpailuista. Esimerkiksi Huippumalli Haussa, Top Chef ja Selviytyjät

 Jos saisit kymmenen miljoonaa euroa, mitä tekisit sillä?
- Ostaisin itselleni ja Nikolle ison kämpän :) Sitten varmaan pistäisin AINAKIN puolet säästöön ja maksaisin varmaan äitille ja isille vähän kun ne on tosi paljon mulle sitä rahaa luovuttanut :) Sitten eläisin elämäni loppuun ONNELLISENA :D




Tosiaan pari päivää kuljeskelin näist ku rakastuin mun nahka-normi legginsseihin vaikka heti oston jälkeen epäröin, että tulenko niitä käyttämään, mutta sopi tosi hyvin ton paidan kanssa !


XOXO Maria


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti