perjantai 20. tammikuuta 2012

Whore Without Makeup

Eli tosiaan ajattelin kirjotella mun meikkauksesta, kun tää perjantaina tuntuu vaan jatkuvan ikuisuuksiin, kun huomenna vasta kulti tulee lomille :)


Aloitan kuvalla minusta ilman meikkiä.. Ei heikkohermoisille.


Eli tosiaan. niinkuin kaikki näkee. Mulla on niin vaaleen ripset ja kulmakarvat, että niitä ei edes näy..
Ihoni on tosi huono ja hyvin epätasainen. Ainoo mistä tykkään naamastani  mitä siinä on valmiina on mun kapeet posket ja korkeet poskipäät :) 

Tähän kuvaan lisätty meikkivoide, puuteri ja aurinkopuuteri.

Tästä näkyy jo paljon mun iho tasoittuu.
Ja vielä enemmän näyttää siltä, ettei mulla ole ripsiä, kun niissä on vähän puuteria. OUJEE.
Ihan sormin levitän meikkivoiteen, koska mielestäni se toimii paremmin kuin meikkisieni.
Meikkisieni tekee epätasaisempaa jälkeä. Sekin tietysti voi johtua meikkivoiteesta ja sen levittävyydestä.
Mutta sormilla olen tehnyt tämän operaation jo monta vuotta.
Täytyy vain muistaa pestä kädet aina sen jälkeen, ettei joka paikka ole täys meikkivoiteen värisiä sormenjälkiä :)

Lisätty ripsari ja eyeliner.

Usein sotken  itseäni meikatessa.

Sitten on melkein jo valmis. Yleensä aina siinä eyelineria laittaessa päätän teenkö ohuet vai paksummat rajaukset. Ripsiväri on tosi tärkee mulle. Jos on laiska päivä enkä '' jaksa meikata '' niin laitan silti ripsiväriä.
Käytän tosi kivaa ripsiväriä jonka harjassa on pitempiä sekä lyhyempiä harjaksia ja ne pidentää ripsiä.
Joskus käytän myös ripsientaivutinta, mutta usein sen jätän pois, kun en vain jaksa :D



Sitten viimeiset silaukset. Kulmakynä käyttöön ja hieman puuteria ja aurinkopuuteria vielä päälle.
JA PLIM. VALMISSS :)
Tämä on mun perusmeikki ja olen meikannut näin niiiin kauan kuin muistan.
Tää on se vanha ja tuttu :) 
Ja nykyään tämän meikin tekemiseen menee 5-8 minuuttia.
Ja onnistuu muuten tosi hyvin viellä bussissakin aamulla. Olen siihen tottunut, kun usein satun olemaan myöhässä aikataulusta. hihii

huoralook
Tästä näkee syyn miksi en usein laita alaripsiin ripsiväri.
Ne on ihan liian pitkät siihen tarkoitukseen.

Jos haluun jotain erikoisempaa niin mun lemppari on toi kirkkaanpunanen huulipuna ja kajaali.
Joskus saattaa jopa jotain tummaa luomiväriä mennä.
MUT NÄÄ ON TOSI HARVINAISIA TILAISUUKSIA :)
Sais tää talvi vaan loppua ja aurinko rupee paistaa niin saisin ihoa vähän paremmaksi kun tuntuu ettei mitkään rasvatkaan enää hirveesti auta kun on niin kuiva iho.

XOXO Maria





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti